- Producători
- Cumpără după marcă
- Cumpără după tip
- Lentile de contact colorate
- Soluții lentile de contact
- Picături de ochi
- Ochelari protecție calculator
Întrebări frecvente
Comenzi online
1. Cum puteți comanda online?
- Selectați lentilele de contact preferate
Puteți folosi opțiunea de căutare pentru a găsi direct produsul preferat, sau direct de pe pagina principală. - Introduceți parametrii
Folosiți rețeta pe care o aveți pentru a introduce parametrii potriviți pentru dumneavoastră. - Verificați timpul de expediere așteptat
Produsele comandate pot avea diferite statusuri în inventarul nostru, iar acesta va apărea pe pagina produsului după introducerea parametrilor - Apăsați “Adaugă în coș”
- Finalizați comanda și introduceți datele necesare pentru livrare
După finalizarea comenzii, veți primi un email de confirmare, iar comanda va fi expediată.
Dacă aveți nevoie de ajutor puteți oricând contacta Serviciul Clienți.
2. Nu ați mai purtat lentile de contact până acum?
Dacă deja purtați ochelari, dar vă gândiți să achiziționați și lentile de contact, trebuie mai întâi să vă faceți un consult la un medic specialist care vă va recomanda un brand potrivit pentru dumneavoastră, și vă va da o rețetă cu parametrii necesari. Majoritatea persoanelor pot purta lentile de contact fără probleme, însă nu puteți folosi rețeta pentru ochelari de vedere pentru a comanda lentile de contact.
3. Modalități de plată
Momentan acceptăm următoarele modalități de plată:
- Plata cu cardul - Visa, MasterCard, Maestro
- PayPal
- Plata la livrare
- Transfer bancar
4. Modalități de livrare
Singura modalitate disponibilă momentan este livrarea prin curierat rapid (10 lei pentru comenzile în valoare de sub 100 de lei), care vă asigură o livrare în 2-3 zile lucrătoare.
5. Ce pot face dacă nu găsesc produsul căutat pe site?
Dacă nu găsiți produsul pe care îl căutați pe netOptica.ro, există posibilitatea de a vă ajută. Tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți un e-mail la contact@netoptica.ro cu datele produsului căutat și vă vom spune dacă vă putem ajuta cu plasarea unei comenzi.
6. Am greșit comanda, ce pot face pentru a o corecta?
Dacă ați plasat o comandă greșită (ex. Ați greșit produsul, parametrii sau datele de livrare) și ați achitat deja, puteți să o corectați. Trebuie doar să ne contactați la contact@netoptica.ro sau la +40 31 630 2202 și să ne menționați numărul comenzii și datele ce trebuie modificate.
Dacă comanda nu a fost încă expediată, putem modifica cu ușurință datele comenzii și apoi să o expediem către dumneavoastră. Dacă însă comanda a fost deja expediată, noi vă putem trimite imediat coletul corect și vă rugăm să refuzați la primire coletul inițial.
7. Cum puteți anula o comandă?
Puteți anula o comandă cu ușurință dacă aceasta nu a fost încă expediată. Dacă ați plătit deja sau ați ales modalitatea de plată la livrare și vreți să anulați comanda plasată, Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu detaliile comenzii la contact@netoptica.ro, sau să ne contactați la +40 31 630 2202. Dacă nu ați realizat plata, comanda va fi anulată în mod automat.
Puteți de asemenea să optați pentru rambursul sau schimbarea produselor comandate. Pentru această opțiune trebuie să ne contactați la contact@netoptica.ro sau la +40 31 630 2202. Vă vom ruga să nu acceptați coletul în momentul livrării și să plasați o nouă comandă care va fi livrată în cel mai scurt timp posibil. În momentul primirii pachetului returnat sau la trimiterea unei dovezi că pachetul a fost returnat, vom iniția procesul de rambursare a costurilor comenzii inițiale.
8. Confirmările primite după plasarea unei comenzi
După ce ați plasat o comandă pe site-ul nostru, vă vom trimite un mesaj confirmând comanda și menționând toate detaliile acesteia.
Dacă vom expedia coletul în următoarele 24 de ore de la plasare, atunci nu veți mai primi o altă notificare legată de timpul estimat de livrare. Dacă însă coletul va fi expediat mai târziu, vă vom trimite un email precizând timpul estimat de livrare al comenzii.
În momentul expedierii comenzii, vă vom trimite un email de confirmare unde veți putea găsi numărul de urmărire al comenzii în funcție de modalitatea de livrare aleasă.
Expedierea comenzilor
1. Costul și timpul estimat de livrare
Livrarea prin curierat rapid se realizează la un cost suplimentar de 10 lei pentru comenzile în valoare mai mică de 100 de lei și gratuit în caz contrar. În acest caz, pachetul va ajunge la dumneavoastră în 2-3 zile lucrătoare dacă avem produsul în stoc.
În cazul în care nu avem produsele disponibile în stoc, vă vom trimite un email cu detalii despre timpul estimat de livrare pentru produsele comandate.
2. Nu am primit încă pachetul. Ce pot să fac?
În cazul în care produsul este în stoc, comanda va ajunge la dumneavoastră în 2-3 zile lucrătoare. În caz contrar, veți primi un e-mail de confirmare în momentul expedierii coletului din depozitele noastre cu informații de contact ale serviciului de curierat, care vă vor putea oferi informații legate de livrarea comenzii la adresa dumneavoastră. În cazul în care nu primiți coletul la 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii/de la primirea e-mailului de confirmare a expedierii, puteți contacta serviciul de curierat pentru informații suplimentare.
3. Cum pot returna produsele comandate?
Pentru a returna orice produse comandat, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul Clienți la contact@netoptica.ro, sau la +40 31 630 2202 și vă vom asista în returnarea produselor.
Produsele nu trebuie să fie deschise, deteriorate, ci doar în condiția originală. Vom iniția procesul de rambursare în momentul primirii bunurilor înapoi.
4. Cum funcționează urmărirea pachetului?
Veți primi o confirmare prin e-mail ce va include serviciul de curierat rapid ce va efectua livrarea și datele de contact ale acestora pentru a afla statusul comenzii.
Dacă nu ați primit pachetul după data estimată de livrare, sau aveți orice altă întrebare, vă rugăm să ne contactați la contact@netoptica.ro, sau la +40 31 630 2202.
Despre noi
1. Cine suntem? Despre netOptica.ro
netOptica.ro, parte din eOptika, este unul dintre cei mai mari retaileri de lentile de contact din Europa. Scopul nostru este să facem îngrijirea ochilor accesibilă și la prețuri accesibile oricui în lume.
Vindem lentile de contact din 2011 și suntem prezenți cu magazine online și fizice în 25 de piețe din Europa. Oferim transport gratuit în lume prin intermediul serviciilor poștale și am expediat deja colete în peste 50 de țări, printre care și destinații exotice precum Fiji sau Bolivia.
În prezent avem depozite în Marea Britanie, Ungaria, Spania și Finlanda și vă vom expedia coletul din oricare dintre acestea, în funcție de produsele comandate și stocul din fiecare depozit. Vă vom oferi un timp estimat de livrare în funcție de stocul produsului comandat.
Ne bucură faptul că vă putem ajuta să aveți grijă de ochii și de lentilele dumneavoastră de contact și stăm oricând la dispoziția dumneavoastră la +40 31 630 2202 sau la contact@netoptica.ro
2. Aveți un magazin în România?
Din păcate nu avem un magazin prezent în România și oferim doar opțiunea de a cumpăra online de la noi.
3. Pachetul primit nu este în condiții optime
Dacă pachetul primit este deteriorat, vă rugăm să luați legătura cu serviciul clienți la +40 31 630 2202, sau la contact@netoptica.ro, împreună cu numărul comenzii și o imagine a produsului deteriorat.
Vă vom trimite de îndată un produs nou, sau putem iniția rambursa costul produsului achiziționat.
4. Cum de aveți prețuri atât de mici?
Oferim cele mai accesibile prețuri din România pentru produsele noastre și încercăm să avem cele mai mici prețuri de pe piață. În plus, oferim transport gratuit prin intermediul Poștei Române.
Cum ne permitem acest lucru? Lentilele de contact ar trebui să fie ieftine. Dacă ați achiziționat din magazine optice, ați plătit până acum și pentru costurile fixe ale acelui magazin. Noi încercăm să optimizăm procesele pe care le avem, să eliminăm costuri care nu sunt necesare și să cumpărăm produsele oferite în cantități mari direct de la producători.